Zprávy v Online Star

Součástí aplikace Online Star je nástroj Zprávy, kde můžete mít na jednom místě veškerou konverzaci s vašimi (dokonce i potenciálními) zákazníky. Tento nástroj umožní přímo komunikovat se společností Online Star (přes platformu), můžete zde také posílat zprávy svým klientům na email, číst a odpovídat na zprávy z Facebook Messengeru, Instagramu a WhatsAppu. Uvidíte zde také veškerou konverzaci z webového chatu, kterou jste vedli vy, nebo vaše AI asistentka.

Popis nástroje Zprávy

 

1) “Zprávy” naleznete nahoře v základním menu vlevo.

2) K dispozici máte několik složek, okno se otevře do složky Doručená pošta. 

  • Doručená pošta - zde jsou všechny konverzace, kde jsou známy kontaktní údaje
  • Ukončené konverzace - zde jsou všechny chaty, které jste označili jako ukončené (tři tečky pod tlačítkem Nová zpráva (8)). Toto označení slouží pro vaší lepší orientaci. I v ukončené konverzaci můžete kdykoli pokračovat.
  • Anonymní návštěvníci webu - zde jsou ukládány konverzace z vašeho webového chatu v případě, že vám klient neposkytl žádné kontaktní údaje


 


 

V levé části vidíte všechny konverzace (2b), vpravo je okno Zprávy (4)

 

3) Jméno a kontaktní údaje klienta, se kterým komunikujete

4) Okno konverzace - naleznete zde celý průběh komunikace, uvidíte také, jakým způsobem komunikujete (kde konverzace proběhla) - na chatu, prostřednictvím e-mailu, přímo v platformě (s OnlineStar s.r.o.), přes FB messenger atd.

5) Vidíte zde, kdo z vaší strany komunikoval (Vy, AI asistentka)

6) Místo pro Vaši odpověď. Vidíte zde také, jakým způsobem odpovídáte (na konverzaci v chatu můžete odpovědět na klientův e-mail, pokud ho poskytl)

7) Zde můžete kontaktovat přímo Online Star a zde také uvidíte naši odpověď.

8) Zde můžete napsat novou zprávu (pouze e-mailem).