Umístění AI chat asistenta na web (5)

Počáteční nastavení AI Chat asistenta není složité. Je však nutné se při nastavením zamyslet nad tím, jakým způsobem chcete s potenciálními zákazníky komunikovat a poté Vaše představy promítnout do pokynů.

Základní nastavení:

KROK 1 - Nastavení osobnosti AI asistenta

KROK 2 - Nastavení znalostní báze, tj. z jakých zdrojů bude AI asistent čerpat informace pro své odpovědi

KROK 3 - Personalizace AI asistenta, jakou tvář a jméno bude mít

KROK 4 - Testování a trénování AI asistenta

KROK 5 - Umístění chatu na webové stránky

 

Poslední krokem nastavení je umístění tzv. widgetu na vaše webové stránky. Poté bude okýnko s AI chatovacím asistentem zobrazeno na vašich webových stránkách. 

Pokud nemáte zakoupen produkt "AI CHAT ASISTENT", bude chatovací okno zobrazeno pouze ve vaší vizitce v my.onlinestar.cz, kterou můžete využívat jako zjednodušenou webovou stránku. Kde vizitku naleznete: v Online Star klikněte na Local Star, v horní části u nadpisu "Local Star - lokální SEO" klikněte na tlačítko "Začít" a dále v levém menu zvolte "Firemní vizitka". Na vizitku se dostanete kliknutím na "Zobrazit firemní vizitku". 

Jak umístit AI chat asistenta na váš web?

1. Přihlaste se do my.onlinestar.cz, v levém menu rozbalte nabídku AI. Klikněte na "Asistenti AI" a zobrazí se nabídka asistentů.

 

2. Pokračujte, u asistenta "Chat Receptionist" klikněte na tlačítko Konfigurovat.

 

3. V části Kanály klikněte na "Nastavení" u příslušného kanálu, který si přejete zobrazit na svých webových stránkách.

4. V dolní části nastavení přejděte do "Instalace", záložka Webové stránky.

Zde je umístěn Javascript (označen zeleným rámečkem), který zkopírujte (pomocí tlačítka Kopírovat zvýrazněného fialově) a předejte ho svému správci webových stránek. 

Pokud používáte WordPress - použijte oficiální plugin Vendasta, vložte API klíč.

Jiné weby - Vložte HTML kód widgetu těsně před </head> do vašeho webu.

 

Pokud si přejete pracovat s kontaktními údaji, které AI Chat asistent získal v průběhu konverzací s uživateli, pokračujte v nápovědách na článek zabývající se tzv. Leady ZDE.

Pokud si přejete zjistit, jak pracovat s Kalendářem, přejděte na článek ZDE.