Testování a trénování AI asistenta (4)

Počáteční nastavení AI Chat asistenta není složité. Je však nutné se při nastavením zamyslet nad tím, jakým způsobem chcete s potenciálními zákazníky komunikovat a poté Vaše představy promítnout do pokynů.

Základní nastavení:

KROK 1 - Nastavení osobnosti AI asistenta

KROK 2 - Nastavení znalostní báze, tj. z jakých zdrojů bude AI asistent čerpat informace pro své odpovědi

KROK 3 - Personalizace AI asistenta, jakou tvář a jméno bude mít

KROK 4 - Testování a trénování AI asistenta

KROK 5 - Umístění chatu na webové stránky

 

Jakmile máte asistenta nastaveného, doporučujeme jeho schopnosti vyzkoušet. Tato technologie ještě není úplně dokonalá, je potřeba asistentovi klást otázky a zjišťovat, zda odpovídá dle vašich očekávání. Doporučujeme na základě testování asistentovi doplňovat zdroje znalostí, upravovat mu pokyny, kterými se má řídit (prompt), zlepšovat ho tak, abyste byli s jeho odpověďmi spokojeni. Tato fáze zabere nějaký čas a je potřebná. Často vám pomůže odhalit nepřesné informace, které máte zveřejněny na webových stránkách.

Kde asistenta testovat?

1. Přihlaste se na my.onlinestar.cz do platformy. 

2. V platformě Online Star v levém menu zvolte pole AI - Asistenti AI. Poté v části "Chat Receptionist" zvolte tlačítko "Zkusit".

Dostanete se na firemní vizitku vaší společnosti, jedná se o jednoduchou webovou stránku se základními informacemi o vaší společnosti. Zde je zobrazeno chatovací okno a můžete se pustit do testování.

Je váš AI chat recepční vytrénován a připraven? Umístěte ho na váš web - KROK 5.