Přehled aktivit - vyhledávání, filtrování

V přehledu aktivit vidíte všechny aktivity, minulé i naplánované, které Vaše společnost v CRM modulu Onlinestar zaznamenala. Kde přehled aktivit naleznete? Přihlašte se do Onlinestar, v levém menu rozbalte CRM, poté zvolte Přehled aktivit.

Vyhledávání v aktivitách

Aktivity jsou chronologicky seřazené podle doby jejich uskutečnění nebo plánovaného uskutečnění. Pomocí pole "Vyhledávání" můžete v aktivitách vyhledávat podle výrazu, který začnete do pole spát. Např. zadejte jméno, e-mail nebo telefonní číslo. 

 

Filtrování v aktivitách

Mezi aktivitami můžete jednoduše filtrovat. V horní části je nastaveno základní filtrování podle typu aktivity (modře zvýrazněno), můžete tedy jednoduše vyhledat všechny např. schůzky.

Je možné také nastavit vlastní filtr - kliknutím na tlačítko "+ Přidat filtr" - zobrazí se velké množství parametrů. Zvolíte si, který vám nejvíce vyhovuje a filtr nastavíte. Níže uvádíme ukázku, jak nastavit hledání aktivit v určitém konkrétním dni.

Klikněte na +Přidat filtr a zvolte parametr Created date:

Pokračujte a nastavte, v jakém dni byly aktivity vytvořeny, volbu potvrďte tlačítkem použít.

Vámi zvolený filtr se uloží do seznamu filtrů: