Personalizace AI asistenta (3)

Dejte asistentovi tvář

Počáteční nastavení AI Chat asistenta není složité. Je však nutné se při nastavením zamyslet nad tím, jakým způsobem chcete s potenciálními zákazníky komunikovat a poté Vaše představy promítnout do pokynů.

Základní nastavení:

KROK 1 - Nastavení osobnosti AI asistenta

KROK 2 - Nastavení znalostní báze, tj. z jakých zdrojů bude AI asistent čerpat informace pro své odpovědi

KROK 3 - Personalizace AI asistenta, jakou tvář a jméno bude mít

KROK 4 - Testování a trénování AI asistenta

KROK 5 - Umístění chatu na webové stránky

 

1. Přihlaste se do my.onlinestar.cz, v levém menu rozbalte nabídku AI. Klikněte na "Asistenti AI" a zobrazí se nabídka asistentů.

 

2. Pokračujte, u asistenta "Chat Receptionist", klikněte na tlačítko Konfigurovat.

 

3. Personalizace chatovacího asistenta.

3 a) Nastavte obrázek, který se bude zobrazovat u chatu zobrazovat. Doporučujeme animovaný obličej, aby bylo uživateli patrné, že nekomunikuje se skutečným člověkem. Pokud si žádný obrázek nechcete zvolit, nic se neděje, chat bude fungovat i bez obrázku.

Klikněte na zelený kruh, rozbalí se menu s vložením obrázku z Vašeho počítače. 

3 b) Nastavte jméno, jak se bude Váš AI Chat asistent jmenovat. Pokud jméno nevyplníte, zůstane automaticky nastaveno "Recepční chatu".

Klikněte do pole a vepište název Vašeho chatovacího asistenta, např. Aneta, Albert, Web Asistent, Asistent chatu, Recepční chatu apod.

3 c) Konfigurace Kanálů - zde můžete nastavit více Kanálů chatu, ke kterým je Váš AI chat recepční přiřazen. U každého kanálu můžete zvolit jeho vzhled a uvítací texty.

Pokud máte od nás zakoupený produkt "AI asistent webchat", můžete umístit chatovací okno na vaše webové stránky, zvolte tedy tlačítko Nastavení u názvu vaší firmy, na obrázku níže se jedná o modrý obdélník a firmu "Online Star - internal". 

Pokud produkt "AI chat asistent" nemáte zakoupený, můžete nastavit vzhled chatovacího okna, které se zobrazí ve Firemní vizitce Online Star. Klikněte na Nastavení u "My Listing Chat Widget" (zvýrazněno fialově). Kde vizitku naleznete? V Onlinestar - Local Star - Začít - Firemní vizitka - Zobrazit firemní vizitku. Jedná se o velmi jednoduchou webovou stránku se základními údaji o Vaší firmě, které máte vyplněny v Online Star.

Po kliknutí na Nastavení pokračujte pro jednotlivé kanály, v každém z nich lze nastavit:

Pole: Název widgetu - Do pole vepište Váš interní unikátní název pro tento widget

 

Pole: Uvítací pozdrav a Počáteční zpráva AI

Doplňte prosím text uvítacího pozdravu. Např. Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci? Maximální délka je 70 znaků.

Je také možné volitelně zvolit Počáteční zprávu AI - recepční AI uživateli pošle úvodní zprávu, když poprvé chat otevře. Toto zvolíte zaškrtnutím políčka "Počáteční zpráva AI" a vyplněním textu zprávy.

Po celou dobu můžete vpravo sledovat, jaký zhled oknu dáváte.

 

Vzhled okna - zde si můžete okno chatu přizpůsobit grafickým potřebám vaší firmy a opět vpravo na ukázce okna sledovat, jak změny budou vypadat.

U vzhledu lze měnit:

- barva chatovacího okna - v ukázce šedá

- barva textu na šedém poli - lze zvolit bílé nebo černé písmo

- Barva tlačítka "Odeslat" - v ukázce modrá

- Barva textu tlačítka "Odeslat" - bílá nebo tmavá

- Poloha chatovacího okna - dolní roh vlevo nebo vpravo

 

V nastavení pokračujte testováním a trénováním AI asistenta - KROK 4.