Příležitosti - tvorba, přehled, filtrování

Příležitosti najdete v CRM v levém menu v části CRM. Lze zvolit dva druhy zobrazení - volíte stisknutím ikony v pravém horní rohu (modře označeno).

Vytvoření příležitosti

V části CRM - Příležitost v pravém horním rohu klikněte na tlačítko Vytvořit příležitost.

Vyplňte informace týkající se dané příležitosti - vše, co je pro vás podstatné - především Název, Owner (vlastník ve vaší firmě), obchodní kanál, vyberte fázi, ve které se příležitost nachází, případně částku, o kterou v obchodě jde, datum očekávaného ukončení obchodu, vyberte kontaktní osobu či společnost, kterých se příležitost týká. Jakmile máte všechny údaje vyplněné, potvrďte je tlačítkem Vytvořit.

 

Zobrazení po stavech v obchodním procesu

Pokud zvolíte ikonu dlaždic, vidíte zobrazení po stavech ve zvoleném obchodním procesu. Měnit obchodní procesy můžete v pravé horní části, která je zvýrazněna zeleným obdélníkem. Tudy se také dostanete do Správy obchodních procesů. Příležitost můžete mezi stavy posouvat myší.

 

Zobrazení - seznam příležitostí

Příležitosti lze také zobrazit jako prostý seznam. V pravém horním rohu zvolíte ikonu se seznamem (zobrazeno modře) a všechny příležitosti se zobrazí v seznamu. Zde uvidíte příležitosti bez ohledu na obchodní proces, ve kterém jsou vytvořeny. 

Zeleně zvýrazněno je tlačítko "Columns", zde můžete upravit, které sloupce jsou v přehledu zobrazeny  a jakém pořadí. Podle sloupců můžete také řadit, stačí kliknout na název sloupce.

 

Filtrování a hledání v příležitostech

V příležitostech můžete jako v jiných částech Online Star vyhledávat a filtrovat v nich.

V modře zvýrazněném poli můžete vyhledávat v příležitostech, stačí vepsat např. jméno nebo telefonní číslo nebo slovo.

Můžete také tlačítkem "+ Přidat filtr" přednastavit filtry (zeleně zvýrazněná část). Vyberete si parametr filtru, např. Vlastník a zvolíte si kritéria pro filtr. Např. Vlastník je Petr Novák. Potvrdíte tlačítkem Použít.