Příležitosti - přehled, aktivity, filtrování a hledání v aktivitách
V Online Star - CRM - Příležitost můžete s příležitostmi pracovat. Jedná se o evidenci jednotlivých obchodních případů, které se ve vaší firmě dějí. Můžete si ke každé zakázce vést evidenci komunikace, poznámky, stav, ve kterém se zakázka nachází. Zpřehlední se vám evidence obchodů.
Příležitosti - přehled
Každou příležitost lze otevřít - kliknutím na ní. Na obrázku níže vidíte kartu příležitosti.
Modře zvýrazněná část vlevo - zde jsou uvedeny základní informace o dané příležitosti, můžete je zde také upravovat, případně změnit fázi, ve které se příležitost nachází.
Zeleně zvýrazněná část vpravo - zde jsou evidovány kontaktní osoby a společnosti, ke kterým je příležitost přiřazena. Tyto údaje můžete upravovat - stačí u kontaktu rozbalit menu s ikonou 3 tečky. Také můžete přidávat nové kliknutím na "+ Přidat kontakt" nebo "+ Přidat společnost".
Fialová část uprostřed - jedná se o záznam aktivit, které se u dané příležitosti vyskytly a které jste k daném obchodu zaznamenali. Můžete sem zaznamenávat
Aktivity na příležitostech
V prostřední části po otevření Příležitosti lze prohlížet veškeré aktivity, které se na dané příležitosti dějí nebo udály. Je to chronologicky sestavený přehled všeho důležitého, co vlastník na příležitosti zaznamenal.
Zapsání nové aktivity
V horní část je vidět základní menu, ze kterého je patrné, jaký typ aktivity můžete vložit:
Zvolíte, jaký typ aktivity si přejete zaznamenat. Zda Poznámku, E-mail, Tel. hovor, Setkání, Úkol. Rozkliknutím "Více na" můžete vybrat ještě SMS, Doručenou poštu či Linked In. Poté vyplníte příslušné údaje, které se dané aktivity týkají. Princip je velmi podobný, proto zde uvádíme ukázku, jak zaznamenat Telefonní hovor.
Klikněte na tlačítko "Hovory", vyplňte všechna pole, která jsou pro vás relevantní a potvďte tlačítkem "Logovat aktivitu".
Výsledek - v přehledu aktivit bude zaznamenáno, co jste uvedli do formuláře:
V pravém horním rohu u každé aktivity je ikona "3 tečky", kliknutím na ni můžete zvolit, zda danou aktivitu chcete dále upravovat nebo zkopírovat odkaz na danou aktivitu.
Filtrování a hledání mezi aktivitami na příležitosti
Mezi jednotlivými aktivitami můžete vyhledávat a filtrovat. Na obrázku výše můžete použít předdefinované filtry dle typu aktivity (Všechny, Poznámky, E-maily...) - kliknutím na danou možnost se zobrazí pouze příslušný typ aktivity. Např. pokud kliknete na Telefonní hovory, zobrazí se aktivity typu Telefonní hovor.
Dále si můžete vytvořit svůj další filtr - kliknutím na tlačítko Filtry a pokračovat pomocí tlačítka "+ Přidat filtr". Zvolíte parametr, podle které si přejete filtrovat a nastavíte podmínku filtrování. Např. Datum vytvoření je od 1.1.2025 do 31.3.2025.
V aktivitách můžete jednoduše vyhledávat - do pole "Vyhledávání" vepište text, např. jméno, podle kterého chcete vyhledávat.