Nastavení nástroje Zprávy
Všechny kanály, pomocí kterých chcete komunikovat v aplikaci Online Star, nastavíte v levém menu "Správa"na kartě Nastavení komunikace - odkazy Nastavení doručených zpráv a Konfigurace e-mailu.
Nastavení doručených zpráv
Web Chat
Zde vidíte stav nastavení vašeho webového chatu (včetně nastavení chatu na vaší Firemní vizitce) a také se zde můžete prokliknout přímo do nastavení těchto chatů (více viz kapitola AI Chat asistent)
Zde vidíte aktuální nastavení pro e-maily odesílané z platformy (pod jakým jménem a z jaké domény - aliasu) e-mail přijde. Nastavit vše můžete po kliknutí na tlačítko "Nakonfigurujte e-mail" (do stejného nastavení se dostanete také z menu Správa/Konfigurace e-mailu).
V základním nastavení nastavte Jméno odesílatele. Adresu pro odpověď nechte nevyplněnou (používá se pouze při posílání kampaní a na komunikaci pomocí nástroje Zprávy nemá vliv).
Při základním nastavení odcházejí e-maily z adresy jmeno@businessap.io. Pokud nastavíte vlastní doménu, budou e-maily chodit z adresy s vaší doménou.
Vlastní doménu je potřeba nejdřív autorizovat:
Klikněte na Autorizovat doménu a do pole napište požadovanou adresu, a klikněte na Autorizovat doménu.
Aby autorizace domény proběhla správně, je potřeba mít správně zadané DNS, DMARC, SPF a DKIM záznamy u doménového správce. S tím vám pomůže vaše IT oddělení (resp. kdokoli, kdo se vám o váš web a doménu stará).
Facebook, Instargram, WhatsApp
Ke všem třem aplikacím se snadno připojíte kliknutím na tlačítko Přihlaste se pomocí…. a přihlášením ke svému účtu v konkrétní aplikaci. Pokud máte již připojený Facebook, Messenger již bude automaticky připojený. Pozor! Pro využívání aplikace WhatsApp je potřeba mít aktivní WhatsApp Business účet.
Poznámka: Šablony zpráv lze využít pouze pro posílání sms zpráv, které není v EU vzhledem k GDPR dostupné.