Práce s kontakty zákazníků, kteří s AI komunikovali

AI Chat asistent je skvělý nástroj, pomocí kterého můžete získat tzv. leady. Tj. kontaktní údaje uživatelů, kteří s AI chatovali a mohou to být potencionální či stávající zákazníci. Ať už si přejete získat nový obchod nebo komunikovat s existujícími zákazníky, AI Chat asistent se může stát užitečným pomocníkem.

Chat asistent automaticky sbírá jména, e-maily nebo telefony. V nastavení chatu mu můžete zadat, aby získával další údaje, které jsou pro Vás relevantní. Tyto údaje se ukládají do Zpráv v my.onlinestar.cz, kde s nimi můžete dále pracovat. Lze také nastavit, aby Vám leady chodily e-mailem jako upozornění.

 

Jak nastavit získávání Leadů:

Pokud si přejete, aby AI Chat asistent získával od uživatelů kontaktní údaje a dále s nimi pracovat (AI tedy získává tzv. leady), je potřeba nastavit, aby se leady ukládaly. Kde to nastavit?

Přihlaste se do my.onlinestar.cz, v levém menu klikněte na AI, po rozbalení nabídky klikněte na AI Asistenti a u možnosti WebAsistent klikněte na tlačítko Konfigurovat.

V pravé části Primární cíl zaškrtněte možnost "Zachyťte informace o leadu":

 

Kde najdu leady, které AI Chat asistent posbírá?

A) myonlinestar.cz - Hlavní panel - Nedávná aktivita

V nedávné části Nedávná aktivita (modře označeno) se zobrazí poslední aktivity týkající se Vaší firmy (lze se dostat také na starší aktivity kliknutím na Zobrazit veškerou aktivitu). Pokud je vytvořen Kontakt z chatovacího okna, bude zde zobrazeno také jednoduché shrnutí, co hlavního uživatel s AI chatem řešil. 

B) Notifikace - zvoneček v pravém horním rohu

Nový lead můžete zaznamenat také v Upozorněních, které se zobrazí po kliknutí na ikonu zvonečku.

C) v části Kontakty

V levém menu rozbalte nabídku "CRM" a klikněte na "Kontakty".

 

Zde vidíte přehled kontaktů, které AI chat asistent od uživatelů během konverzace získala. Můžete s nimi dále komunikovat - telefonicky či e-mailem. S těmito kontakty lze dále pracovat - přidávat sloupce s informacemi, řadit podle jednotlivých sloupců atd.

 

S kontakty lze dále v Online Star pracovat v části CRM - v části pro řízení vztahů se zákazníky. Zde lze kontakty evidovat, doplňovat k nim další údaje. Dále lze poslat kontaktu zprávu prostřednictví e-mailu nebo sledovat aktivity, které se daného kontaktu týkají:

Odeslání zprávy - zeleně označená ikona

Údaje o zákazníkovi - modře označeno

Aktivity týkající se daného kontaktu - fialově zvýrazněno - zde lze např. zanechávat poznámky, zaznamenat setkání, úkoly, lze dohledat historii aktivit.

Více detailů k části CRM v Onlinestar naleznete v nápovědách v části věnované se CRM - samostatná část v levém menu na této webové stránce..