Úprava a využití jednotlivých kalendářů

Úprava vytvořených kalendářů

Všechny vaše kalendáře se objeví v menu Moje schůzky - Nastavení (tlačítko vpravo nahoře). Jsou rozděleny na Události, Skupiny a Servisní menu. Upravit je můžete kliknutím na “tři tečky” a výběrem možnosti nastavení - tím se dostanete do menu nastavení Události a můžete změnit hodnoty, které jste původně nastavili.


 

 

Využití vytvořených kalendářů

 

  1. Automatický odkaz (dostupné pro Události, Skupiny i Servisní menu)
    Pro každý kalendář je automaticky vytvořena webová stránka, odkaz na ní je v seznamu kalendářů.


 

Tento odkaz můžete využít ve svých firemních materiálech (emaily, vizitky apod.) 

2. Vložení kalendáře do vašeho webu (dostupné pro Události, Skupiny i Servisní menu)
Po uložení kalendáře ja automaticky vytvořen skript, pomocí kterého můžete vložit kalendář přímo do vašeho webu. Skript naleznete jako poslední položku v nastavení kalendáře (objeví se až po prvním uložení).

 

 

 

3. Využití kalendáře pro AI asistenta pro webový chat (dostupné pouze pro Události)

Kalendář typu Událost můžete také zpřístupnit svému AI asistentovi. Ten pak bude schopen nabídnout návštěvníkům v chatu volný čas v tomto kalendáři a automaticky odeslat schůzku do vašeho i zákazníkova kalendáře. Lze vybrat pouze jeden kalendář. Kalendář si vyberete v menu Asistenti AI/Asistent X/Konfigurovat  - Rezervujte si schůzky (více viz nápověda Nastavení AI).

 

 

Takto může vypadat konverzace AI s vaším potenciálním zákazníkem.

 

4. Pozvání na schůzku přímo v Moje schůzky (dostupné pouze pro Události)

Vaše kontakty (osoby a firmy, které máte uložené ve vaší databázi v aplikaci Online Star) můžete přímo pozvat na schůzku. 

  • Vyberte v menu Moje schůzky a vpravo nahoře klepněte na +Rezervovat schůzku
  • Vyplňte formulář a odešlete požadavek na schůzku.