Vytváření kontaktů

Přidání a úprava kontaktu

V této části Onlinestar můžete jednoduše řídit práci se svými zákazníky. Můžete si vytvářet Kontakty, tj. údaje o osobách, se kterými komunikujete a které jsou nebo se mohou stát vašimi zákazníky. K těmto osobám si můžete evidovat nejen jejich kontaktní údaje, můžete k nim také přiřadit společnost, ve které pracují, můžete si evidovat komunikaci s těmito osobami a další údaje, které jsou pro vás podstatné.

1. Přidání kontaktu - jednotlivě

1. Přihlaste se do my.onlinestar.cz, v levém menu rozbalte CRM a přejděte kliknutím na "Kontakty". 

2. V pravém horním rohu klikněte na "Vytvořit kontakt".

3. Vyplňte jméno, e-mail a další pro vás důležité údaje. Všimněte si prosím, že můžete kliknutím myší přecházet k dalším položkám mimo Základní informace.

4. Stiskněte tlačítko "Uložit". 

CRM automaticky vyhledává duplicity na základně telefonního čísla a e-mailu.

 

2. Přidání kontaktu - hromadným importem

  • V části CRM - Kontakty je v pravém horním roku tlačítko Import.
  • Nahrajte CSV soubor s daty.
  • Namapujte sloupce na pole v CRM
  • Potvrďte a dokončete import.

3. Úprava kontaktu

Kontaktní údaje na konkrétní osobu lze samozřejmě upravovat a doplňovat. Vedou k tomu dvě jednoduché cesty:

První - v seznamu kontaktů klikněte na ikonu 3 teček napravo v řádku daného kontaktu, v menu zvolte "Upravit kontakt".

Druhá - v seznamu kontaktů daný kontakt rozklikněte - klikněte na jméno a otevře se karta daného kontaktu, kde zvolte variantu Upravit kontakt: